Lukk
Hvis det fremdeles ikke? Glemt brukernavn som kontoen din?

Nyheter og pressemeldinger

Del via e-post

Del via:
Mer +
Hold meg oppdatert

Oppdateringer via e-post

Mer

Rammeavtale med ScanSense AS

2017-01-26

Combitech AS har inngått en rammeavtale med ScanSense AS som omfatter konsulenttjenester og teknisk support. Avtalen ble undertegnet 24. oktober 2016.

ScanSense AS ble grunnlagt i 1986 og har, takket være partnerskap med flere av de største operatørene innen olje og gass, utviklet seg til å bli en betydelig leverandør av sensorer for langsiktig overvåkning av last og trykk applikasjoner innen offshore markedet. ScanSense AS har en egen produktutviklings-, produksjons- og kalibreringsavdeling. ScanSense AS er lokalisert 20 minutter fra Sandefjord lufthavn og ca 1 time fra Oslo. Mer informasjon om ScanSense AS se, www.scansense.no

– ScanSense har diversifisert produktporteføljen og lanserer løpende mange spennende nye produkter. I lys av at Combitech har multidisiplin ingeniører vil rammeavtalen gjøre oss mer attraktive i markedet. Vi blir på en robust måte å finne raskere fleksible løsninger til våre kunder med utgangspunkt i vår sensor kjerneteknologi, sier Ingolv Bru, Chief Commercial Officer hos ScanSense AS

Rammeavtalen dekker alle Combitech sine kompetanseområder, men vil være fokusert rundt konsernets satsning innen R&D excellence. Mer om Combitech konsernet se, www.combitech.com

– Avtalen er et resultat av Combitech sin satsning i Norge. Det skal bli spennende å få jobbe sammen med ScanSense AS og vi håper at dette er starten på et langsiktig samarbeid, sier Truls Orderløkken Andersen, Acting CEO hos Combitech.

Om du ønsker ytterligere informasjon om Combitech sin satsning i Norge vennligst kontakt:

Truls Orderløkken Andersen
Acting CEO
Combitech AS
Mobile +47 951 30 341
truls.andersen@combitech.no
www.combitech.no

Kontakt Combitech
Truls Orderløkken Andersen Administrerende Direktør
Mobil: +47 951 30 341

© 2013 Combitech AS. ALL RIGHTS RESERVED.
   | Skriv ut | Site map